keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Vuosi 2014. Vuosi joka sisälsi sen kauan haetun rakkauden kesän.

NYE. Tänä vuonna tämä glitteripallo ottaa uutta  vuotta vastaan ihan vaan kotona. Skumppaa tulee illan aikana kulumaan maksimissaan yksi pullo ja nukkumaan oman kullan kainaloon kömmitään varmasti ensi vuoden ekoilla tunneilla. 

Muiden blogien tavoin on tännekkin varmasti pakko nyt rustailla vähän katsausta kuluneeseen vuoteen. Mun tähänastisen elämän eniten muutoksia sisältäneeseen vuoteen. 

2014

-Alotin vuotta työskennellen päiväkodilla, jossa olin vihdoin hiffannu että ei hitto tää työ on oikeesti aika siistiä

-Helmikuussa mä palasin viikoksi Muumimaailman riveihin Taikatalven muodossa

-Samassa kuussa me myös käytiin Beiben kanssa meijän perinteisellä kevään "sinkkuristeilyllä"

-Maaliskuussa mä tapasin RT-keissillä J:n

-VAKAVA-aineisto julkastiin ja mä oon viettäny kaiken vapaa-ajan nenä kiinni kirjassa 

-Huhtikuussa sain vihdoin virallisen duunipaikan PK-lta

-Käytiin kattomassa serkku-kummisetä porukalla Sami Hedbergiä Sibbetalolla Lahdessa

-Humalluin äärimmäisen sivistymättömästi duunipaikan kevätkarkeloissa ja kävelin kengät kädessä kotiin puol 7 aamulla

-Kesän alussa juhlittiin myös mun serkun ylppäreitä

-Kävin heittämässä lottorivin VAKAVA-kokeeseen Turussa

-Ja haastattelussa Snellman-korkeakouluun Helsingissä

-Käytiin J:n kanssa Särkkiksessä ja Muumiksessa ja vietettiin  muutenkin kaikki liikenevät viikonloput yhdessä

-Juhannusta juhlittiin perinteisesti mökillä toppatakissa

-Heinäkuussa pakkasin itteni ja iltapuvun bussiin aamuyöstä ja suuntasin Haminaan RUK:n kurssijuhlaan

-Kävin futis- ja lätkävaimoilemassa Sipoossa 

-Kuulin että oon päässy sisään Snelluun ja alko asunnon metsästys Helsingistä

-Elokuussa vietin mun viimestä kuukautta päiväkodilla ja ilmassa alko olla vähän (aika paljon) haikeutta siitä, että muutto häämötti parin viikon päässä

-Käytiin duuniporukan kanssa syömässä mun viimesen työviikon kunniaksi

-Löysin täydellisen kämpän Helsingistä  ja elokuun viimesellä viikolla muutin virallisesti omilleni ja vikana weekendinä juhlittiin tupareita

-Alotin opiskelemaan Snellussa

-Sairastin pari viikkoa  poskiontelo- ja korvatulehdusta

-6.9 mentiin J:n kanssa kihloihin

-Ja seuraavana viikonloppuna sovittiin, että muutetaan joulukuussa yhteen

-Sen jälkeen J taisikin tuoda suurimman osan omaisuudestaan Helsinkiin

-Täytin 21 ja edeltävänä viikonloppuna juhlittiin J-päässä

-Ahistuin mun koulusta ja päätin lopettaa syyslukukauden jälkeen

-Lokakuussa juhlittiin J:n kakskymppisiä

-Ja halloweenia

-Marraskuussa saatiin kuulla, että Rufus muuttaa meille jouluna

-Sain aivan huikeen työpaikan

-oon laskenu tunteja ja minuutteja siihen, että J vapautuu intistä

-Joulukuussa otin koulussa rennosti ja odotin lunta

-Käytiin itä-suomessa kattomassa Ruffea

-Koitti vihdoin joulukuun 18 ja ylentämistilaisuuden jälkeen J vihdoin marssi reserviin 

-Vietin perinteistä jouluviikkoa kotikotona 

-vuoden kruunasi 27 joulukuuta kun haettiin meijän pampula kotiin


Tänään me herkutellaan, avataan mun laivatuliaisskumppa ja otetaan vuosi 2015 vastaan rauhallisissa meiningeissä, Sami hedbergia DVD:ltä kattoen. 

Tää vuosi oli oikeesti ihan huikee. On tapahtunu niin paljon kaikkea, mitä en ikinä olis viime vuonna tähän aikaan uskonu, että voi vuodessa tapahtua. Oon tällä hetkellä ihan superonnellinen. Tää vuosi toi mun elämään niin uuden kaupungin, uuden kodin ja ihmisen jonka kanssa saan kaiken tän jakaa. Puhumattakaan tosta meijän aivan huikeesta pikkupallerosta joka nukkuu yöt J:n tyynyllä. 

Tästä vuodesta saa olla ihan vitun kiitollinen. 

Ihanaa NYE.tä kaikille, miten sen sitten aijottekin viettää! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ole ihan ihana ja jätä kommentti :)