sunnuntai 14. joulukuuta 2014

#tj3

TJ3. Kolme. Aika jäätävää. Jäljellä vähemmän aamuja, kun meijän normissa eroajassa. Mä oon inttileski enää kolme kokonaista päivää. Mihin nää päivät oikein meni? Justhan me biletettiin sitä, että sataset paukku, sitten kympit. Nyt ei pauku enää kun päivät. Tunnit. 

Alkaa iskeä vähän paniikki, että mun yksinasumispäivätkin alkaa olla aika luetut. Tässä muutamassa kuukaudessa on ollu jotain superkivaa, kun on saanu tehdä, mennä ja tulla, eikä oo tarvinnu vastata siitä kellekkään. Kohta meitä onkin täällä kaksi, ja joulun jälkeen kolme. Toisaalta, oon kyllä ollu niin paljon onnellisempi viikonloppusin, kun mun parempi puoliskoni on täällä mun kanssa. Mutta silti vähän jännittää. Mä en oo koskaan asunu kenenkään kanssa. Tai siis jos ei lasketa noita viikonloppuja J:n kanssa. Nyt me kuitenkin alotetaan se ihan perus arki. Se kun J:n ei tarvi sunnuntaina lähteä. Ei hitto, oon kyllä aika innoissani. 

Havahduin eilen myös siihen, että mulla on kouluakin jäljellä enää kolme päivää. Torstai meneekin sitten Vekaranjärvellä. Henkilökohtasesti koulun loppuminen ei oo ainakaan vielä iskostunu takaraivoon. Tajuun sen ehkä sitten joulun jälkeen, kun en enää palaakkaan Snellun penkkiin vaan mammalomailen Rufuksen kanssa pari viikkoa,  kun J lähtee aamulla duuniin. Tammikuun vikalla viikolla mäkin sitten palaan työelämään. 

Eipä tänne tämän ihmeempiä. Torstaita odotellessa, kun saa vetää pikkumekon päälle ja korkkarit jalkaan ja lähteä kokkareihin kasarmille ja halimaan vielä kerran mun armeija-asuista rakasta. 

Mukavaa viikkoa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ole ihan ihana ja jätä kommentti :)